call center-apofygi lathwn-mycallcenter

 

Εάν έχετε επιχείρηση τότε γνωρίζετε ότι το Call Center (ή Contact Center όπως το ονομάζουν άλλοι) είναι ένα ιδιαίτερα νευραλγικό και κρίσιμο τμήμα της. Και ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι απλός: οι υπάλληλοί του έχουν την πιο ΑΜΕΣΗ επικοινωνία με τους πελάτες σας και η επιτυχία ή αποτυχία σας κρίνεται εν πολλοίς από αυτή την επικοινωνία. Εάν χρειάζεστε λοιπόν υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου, τότε πρέπει να συνεχίσετε την ανάγνωση του άρθρου αυτού.

Σε καθημερινή βάση γίνονται πολλά λάθη, τα οποία μπορεί να στοιχίσουν πραγματικά πάρα πολύ σε ορισμένες περιπτώσεις, και θα προσπαθήσουμε να σας επισημάνουμε 5 βασικά από αυτά, ώστε να επιλέξετε σωστά την εταιρία που θα σας παρέχει τις υπηρεσίες αυτές. Δώστε την απαραίτητη προσοχή γιατί το τελευταίο πράγμα που θα θέλετε είναι ένας πολύ δυσαρεστημένος πελάτης που θα βλάψει ανεπανόρθωτα την εικόνα σας. Οι καιροί είναι δύσκολοι και πρέπει πάντα να προσπαθείτε να κρατάτε το κοινό σας ικανοποιημένο!

 

  1. Ελλιπής εκπαίδευση

call center-ekpaideysi-mycallcenter

Είτε ένας υπάλληλος ενός Call Center έχει την απαραίτητη εμπειρία είτε είναι νέος στο χώρο αυτό, θα πρέπει να υπάρξει η κατάλληλη εκπαίδευση προκειμένου να ξεκινήσει να εργάζεται στο πόστο του.

Πολλές εταιρίες αποφεύγουν να εκπαιδεύουν τα στελέχη τους διότι θέλουν να αποφύγουν τα υψηλά κόστη. Αυτό, όμως, είναι πολύ μεγάλο λάθος και το κόστος του να χάσουν δυσαρεστημένους πελάτες τείνει συνήθως να είναι μεγαλύτερο από το κόστος της εκπαίδευσης.

Μία εβδομάδα, χρόνος που μπορεί να διαρκέσει τυπικά η εκπαίδευση, απλά δεν αρκεί…οι υπάλληλοι πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς, να ενημερώνονται για τις νέες τάσεις και τα συστήματά, και κυρίως να εκπαιδεύονται στις πωλήσεις και τις τεχνικές που θα δημιουργούν ευχαριστημένους πελάτες!

 

  1. Ανεπαρκής ανάλυση δεδομένων

call center-analysi dedomenon-mycallcenter

Η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια και ο τομέας του Call Center δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Πράγματι, η σύγχρονη τεχνολογία λύνει τα χέρια στα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα προσφέροντας σωρεία δυνατοτήτων αλλά και δεδομένων. Δεδομένων που τις περισσότερες φορές δεν αναλύονται σωστά και η εταιρία-πελάτης μπορεί να χάσει εξαιρετική πληροφόρηση.

Για αυτό το λόγο προσπαθήστε να δώσετε έμφαση στη συλλογή των δεδομένων αλλά και την ανάλυσή τους. Είναι ένα κομβικό σημείο που μπορεί να σας παρέχει σημαντικά αποτελέσματα και πληροφόρηση, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα εταιρικά σας σχέδια!

 

  1. Δεν δίνεται έμφαση στον άνθρωπο

iStock_humantouch23146.jpg.800x600_q96

Καθώς ένα Call Center αναπτύσσεται και μεγαλώνει δυστυχώς τείνει να ξεχάσει τον παράγοντα άνθρωπο. Δηλαδή, στην προσπάθειά του να ασχολείται με τη δημιουργία των πιο αποτελεσματικών κειμένων, με την ανάλυση διαφόρων δεικτών, με τη διατήρηση των χρόνων, ξεχνά τον πιο σημαντικό παράγοντα: τον άνθρωπο ή αλλιώς τον πελάτη!

 Μερικές φορές θεωρούμε αυτονόητο ότι ο πελάτης θα είναι πάντα εκεί αλλά αυτό είναι ακριβώς η μεγάλη παγίδα. Αν ο καταναλωτής νιώσει ότι δεν είναι το επίκεντρο της προσοχής σας και ότι αντιμετωπίζεται απλά σαν μία ακόμη κλήση, τότε είναι πολύ πιθανό να μην έχει καμία επικοινωνία μαζί σας στο μέλλον. Το κλειδί είναι να προσθείτε να τον έχετε όσο πιο ικανοποιημένο γίνεται και να του δίνετε την αρμόζουσα σημασία.

 

  1. Προσκόλληση στην παλιά τεχνολογία

call center-palia texnologia-mycallcenter

Υπάρχει λόγος που η τεχνολογία αναπτύσσεται: ο σκοπός της είναι να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη και αποδοτική. Το ίδιο ακριβώς πρέπει να συμβαίνει και σε ένα Call Center!

Οι υπάλληλοι έχουν, πλέον, στα χέρια τους πάρα πολλές επιλογές και εργαλεία, όπως reporting σε πραγματικό χρόνο, καταγραφή όλων των δεδομένων και ανάλυσή τους και όλα αυτά συντελούν στο να είναι πιο αποδοτικοί κάθε μέρα.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν ακόμη managers οι οποίοι προτιμούν να εμμένουν σε κλασσικές λύσεις. Αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος όμως. Πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις νέες εξελίξεις για να μπορούμε πάντα να εκμεταλλευόμαστε τις νέες ευκαιρίες και να παρέχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση. Όσοι δεν το κάνουν…πολύ απλά είναι καταδικασμένοι στην αποτυχία.

 

  1. Λάθος επιλογή εταιρία παροχής υπηρεσιών Call Center

Εάν θέλετε να αποφύγετε όλα τα παραπάνω λάθη αλλά και άλλα πολλά, τότε η συνεργασία με μία εταιρία που παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου είναι μία άριστη επιλογή και ελπίζουμε να είμαστε μέσα στις επιλογές σας ως Mycallcenter.

Σε αυτό το σημείο όμως χρειάζεται προσοχή. Για να στραφείτε σε αυτή την επιλογή, σημαίνει ότι επιθυμείτε να περιορίσετε τα κόστη σας. Μην το παρακάνετε όμως, διότι είναι σχεδόν αδύνατον η πιο φτηνή επιλογή να είναι και η καλύτερη. Και αυτό είναι κάτι που μπορείτε να το διαπιστώσετε στη καθημερινότητά σας, σε διάφορες αγορές σας.

Οπότε, μην βιαστείτε, κάντε την έρευνα σας και τις συγκρίσεις σας και όταν είστε 110% σίγουροι για την επιλογή σας, τότε κάντε τη κίνησή σας.

Αυτά ήταν, λοιπόν, τα 5 σημαντικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν αποφασίσετε να επιλέξετε ένα Call Center για να προσφέρετε υπηρεσίες Customer Support και Customer Service στο κοινό σας.

Όσον αφορά εμάς, σαν Mycallcenter, διαθέτουμε και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας αλλά και την εμπειρία, ώστε να είμαστε ο στρατηγικός σας συνεργάτης που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι, απλά, ένα κλικ ΕΔΩ.

Σας περιμένουμε να γνωριστούμε, να εξετάσουμε τις ανάγκες σας και να σας προσφέρουμε τη καλύτερη δυνατή λύση!

Μέχρι τότε, μην χάνετε την ευκαιρία να διαβάζετε και άλλα άρθρα μας ΕΔΩ.