live-chat-mycallcenter

Ας ξεκινήσουμε με ένα απλό ερώτημα: Ποιος είναι ο κυριότερος στόχος ενός επιτυχούς Customer Support τμήματος? Η απάντηση είναι απλή, αλλά συνήθως δύσκολο να επιτευχθεί… Και ποια είναι αυτή? Καλά σκεφτήκατε, είναι το να λύσει το πρόβλημα του πελάτη ΓΡΗΓΟΡΑ και ΑΝΩΔΥΝΑ. Υπάρχουν πολλά κανάλια επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, email, αλλά το πιο άμεσο, γρήγορο και πιο απλό μέσο φαίνεται να είναι το Live Chat.

Τί είναι όμως το Live Chat? Εάν έχετε προσέξει, καθώς επισκέπτεστε ένα website, υπάρχει ένα παραθυράκι, κάτω δεξιά, στο οποίο μπορείτε να εισάγετε το όνομά σας ή ό,τι άλλο σας ζητηθεί και να συνομιλήσετε ζωντανά και άμεσα με έναν εκπρόσωπο της εταιρίας. Όπως μπορείτε να δείτε, και στο δικό μας site έχετε τη δυνατότητα αυτής της επικοινωνίας μαζί μας.

Οι συζητήσεις αποτελούν βασικό στοιχείο της ζωής μας και όλοι τις απολαμβάνουμε γιατί είναι άμεσες, γρήγορες, ιδιωτικές και πολλά άλλα. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και όταν θέλει κάποιος να μιλήσει με μία εταιρία, μόνο που στη περίπτωση ισχύει και κάτι ακόμη σημαντικό: το Live Chat είναι βολικό για τους καταναλωτές, καθώς μπορούν να συνεχίζουν ό,τι κάνουν (πχ να ελέγχουν τα email τους) και παράλληλα να συνομιλούν με τον εκπρόσωπο.

Ας δούμε μαζί όμως 4 λόγους για τους οποίους πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό τον τρόπο επικοινωνίας με το κοινό σας  και είμαστε σίγουροι ότι μόλις τελειώσετε αυτό το άρθρο θα πάρετε την απόφαση να τον εγκαταστήσετε και στο δικό σας site.

 

  1. Η συζήτηση οδηγεί σε πωλήσεις

poliseis-mycallcenter

Ο βασικός σκοπός του Live Chat δεν είναι απλά η συζήτηση αλλά η επίτευξη πώλησης. Άλλωστε αυτό δεν είναι και το ζητούμενο για μία επιχείρηση? Έρευνες δείχνουν ότι περίπου το 77% των online καταναλωτών επιθυμούν να επικοινωνήσουν πρώτα με ένα άτομο προτού προβούν στην αγορά.

Εάν αυτό το ποσοστό δεν είναι από μόνο του σημαντικό για εσάς, τότε αρκεί να αναφέρουμε ότι το 55% των online καταναλωτών αποφασίζουν να μην προχωρήσουν σε αγορά, εάν δεν βρουν γρήγορα απάντηση σε ερώτημα που θέτουν κατά τη διαδικασία της αγοράς. Τέλος, το 45% των καταναλωτών αναφέρει ότι το πιο ενδιαφέρον και χρήσιμο, για αυτούς, στοιχείο ενός website ήταν το γεγονός ότι μπορούσαν να μιλήσουν live με κάποιον εκπρόσωπο του.

Ο καταναλωτής είναι άνθρωπος και όχι ρομπότ και αυτό σημαίνει ότι θέλει έτσι να τον αντιμετωπίζετε και εσείς. Είναι λογικό να έχει απορίες όταν αγοράζει από εσάς και επιθυμεί να τις λύσει άμεσα, αλλιώς όπως λέει και ο λαός…υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!

Εάν δεν θέλετε, λοιπόν, να βλέπετε μεγάλα ποσοστά εγκατάλειψης του shopping cart του site σας, είναι άμεση ανάγκη να επενδύσετε στο Live Chat.

 

  1. Το τμήμα εξυπηρέτησης σας γίνεται πιο αποτελεσματικό

apotelesmatikotita-mycallcenter

Σκεφτείτε τι γίνεται αυτή τη στιγμή στην εταιρία σας. Η γραμμή χτυπά, ο εκπρόσωπος σηκώνει το τηλέφωνο και από εκεί και πέρα ξεκινά η διαδικασία εξυπηρέτησης του καλούντος. Η διαδικασία αυτή είναι σαφώς αποτελεσματική αλλά δυστυχώς είναι και κάτι ακόμη: χρονοβόρα.

Και όμως, το Live Chat θα σας δώσει μία νέα διάσταση στο τρόπο επικοινωνίας και θα κάνει τους agents σας πιο παραγωγικούς με δύο τρόπους. Πρώτον, μπορούν να απαντούν ταυτόχρονα σε περισσότερα από ένα άτομα, ανάλογα με το πόσο πολύπλοκο είναι το κάθε θέμα. Συνήθως μπορούν να απαντούν, ταυτόχρονα, μέχρι και σε 6 παράθυρα (!!!).

Δεύτερον, μέσω των chat μπορούν να εγκαταστήσουν προεπιλεγμένες απαντήσεις, όπως χαιρετισμό ή μηνύματα ανάλογα με συγκεκριμένες ενέργειες.

Η εξοικονόμηση χρόνου είναι στα καλύτερα της και αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα του Customer Support τμήματος της επιχείρησής σας.

 

  1. Αποκτάτε πολύ χρήσιμα δεδομένα γύρω από τους καταναλωτές σας

syllogi-dedomenon-mycallcenter

Το Live Chat σας παρέχει τη δυνατότητα να συγκεντρώνετε δεδομένα των καταναλωτών σας, όπως: τοποθεσία, συμπεριφορά, από ποιες συσκευές μπαίνουν και άλλα πολλά. Μέσα από την ανάλυσή τους, έχετε τη δυνατότητα να εστιάσετε περισσότερο τις προσπάθειες του marketing σας και να βελτιώσετε, επίσης, το επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης που προσφέρετε.

Επίσης, είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να συλλέξετε feedback από τους πελάτες σας και να ζητήσετε και τη γνώμη τους σχετικά με θέματα που θα σας βοηθήσουν να τους παρέχετε το καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης. Είναι ένας έξυπνος και οικονομικός τρόπος να αυξήσετε το customer loyalty της επιχείρησης σας.

 

  1. Το Marketing σας γίνεται πιο αποτελεσματικό

apotelesmatiko-marketing-mycallcenter

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση ενός υποψηφίου πελάτη σας αυτή τη στιγμή. Έστω ότι ήσασταν ένας πολύ καλός πελάτης για μία εταιρία, θα θέλατε να σας αντιμετωπίζουν όπως όλους τους υπόλοιπους πελάτες ή θα περιμένατε μία καλύτερη εξυπηρέτηση, μια αντιμετώπιση που θα σας έκανε να νιώσετε μοναδικοί και σημαντικοί για την επιχείρηση αυτή?

Πιάσατε το νόημα, σωστά? Είμαστε άνθρωποι και συνήθως θέλουμε να είμαστε το επίκεντρο της προσοχής. Το ίδιο συμβαίνει και με όσους κάνουν τις αγορές μέσω του Internet. Και ναι, με το Live Chat μπορείτε να τους κάνετε να νιώσουν αυτή τη μοναδικότητα και, παράλληλα, να πάτε το Marketing σας σε νέα ύψη!

Έχετε τη δυνατότητα, μέσω συγκεκριμένων ρυθμίσεων, να αναγνωρίζετε άμεσα πότε ένας VIP ή επαναλαμβανόμενος πελάτης μπαίνει στο site σας και να του προωθείτε, μέσω του chat, προσωπικές και μοναδικές για αυτόν προσφορές, δείχνοντάς του έμπρακτα την εκτίμηση σας προς το πρόσωπό του για το γεγονός ότι επιλέγει εσάς για τις αγορές του.

Επιπλέον, με το να επικοινωνείτε μαζί του ενδέχεται να τον οδηγήσετε και σε περισσότερες αγορές. Πάνω στο κομμάτι αυτό, οι έρευνες δείχνουν ότι η μέση αξία της παραγγελίας μπορεί να αυξηθεί και μέχρι 20%.

 

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το Live Chat δεν αποτελεί ένα ακόμη τεχνολογικό trend αλλά είναι ένα πανίσχυρο όπλο στη φαρέτρα σας που μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στο Customer Support της επιχείρησής σας.

Στη Mycallcenter έχουμε τη δυνατότητα να σας προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία αλλά και να σας προσφέρουμε υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου που θα σας φέρουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, όπως:

Σας περιμένουμε να γνωριστούμε, να εξετάσουμε τις ανάγκες σας και να σας προσφέρουμε τη καλύτερη δυνατή λύση! Και ελπίζουμε όταν μπούμε την επόμενη φορά στο site να μας υποδεχθεί ένας αντιπρόσωπος σας, μέσω του Chat!

Μέχρι τότε, μπορείτε να διαβάζετε και άλλα άρθρα μας ΕΔΩ.