διακοπές - mycallcenter

Ο Αύγουστος έφτασε και αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή που διαβάζεις αυτό το κείμενο είναι πολύ πιθανό να ετοιμάζεις και τις βαλίτσες σου για τον προορισμό, στον οποίο ελπίζεις να περάσεις λίγες ημέρες χαλάρωσης με τα αγαπημένα σου πρόσωπα και να προσπαθήσεις να γεμίσεις τις μπαταρίες σου.

Και λέμε ελπίζεις διότι εάν διατηρείς επιχείρηση σε φυσικό χώρο ή έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε είναι πολύ λογικό να ανησυχείς για το τι θα συμβεί στο χρονικό διάστημα που θα απουσιάζεις. Βλέπεις, είναι γνωστή η ¨κατάρα¨ που λέει ότι όταν έχεις τη δική σου επιχείρηση παραμένεις σε αναμμένα κάρβουνα και κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Τα ερωτήματα που θα έχεις στο πίσω μέρος του κεφαλιού θα είναι διάφορα όπως, για παράδειγμα, πόσες κλήσεις θα χάσεις κατά την απουσία σου? Θα καλέσει κάποιος δυσαρεστημένος πελάτης? Ειδικά εάν έχεις e-shop, τότε η ανησυχία αυξάνεται καθώς ο χρήστης του Internet μπορεί να κάνει την αγορά του οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Και αν έχει ερωτήσεις ή αν θέλει να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του? Και αν τελικά χάσεις τον πελάτη?

Οκ, τα διάβασες αυτά και μάλλον σε έλουσε κρύος ιδρώτας…όμως δεν χρειάζεται να αρχίσεις να βγάζεις τα ρούχα από τη βαλίτσα και να ακυρώνεις τη κράτησή σου γιατί πολύ απλά…είμαστε εδώ για να σου παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου, ώστε να απολαύσεις φέτος τις καλύτερες διακοπές ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ!

Ας δούμε, όμως, μαζί τους λόγους για τους οποίους μπορείς να βασιστείς πάνω μας και πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να σε ωφελήσουν κατά τη περίοδο των διακοπών σου. Αλλά ας δούμε ποιος είναι ο σκοπός μας, για αρχή.

Σκοπός της Mycallcenter

Our-purpose

Για όλους εμάς στην Mycallcenter κάθε κλήση αλλά και κάθε επικοινωνία είναι το ίδιο σημαντική. Σκοπός μας είναι να σου προσφέρουμε τη δυνατότητα ενός εικονικού γραφείου και να αφήσουμε τους επαγγελματίες μας να επικοινωνούν με το υπάρχον και υποψήφιο κοινό, εκ μέρους σου, με την επωνυμία της επιχείρησής σου.

 

Υπηρεσίες που θα σου λύσουν τα χέρια στις διακοπές

Αφού σου αναφέραμε το σκοπό μας, ας ρίξουμε μία γρήγορη ματιά στις υπηρεσίες μας που θα σου αφαιρέσουν το άγχος από τις διακοπές σου.

 

  • Καμία κλήση δεν χάνεται

kamia-xamenh-klhsh-mycallcenter

Ο βασικός σου φόβος, όπως προαναφέραμε, είναι τί θα γίνει εάν καλέσει κάποιος και δεν είσαι εκεί για να σηκώσεις το τηλέφωνο. Σε αυτή τη περίπτωση, σε βοηθούμε αποτελεσματικά καθώς οι υπηρεσίες μας τηλεφωνικού κέντρου σου εγγυώνται ότι ΚΑΜΙΑ κλήση σου δεν θα μείνει αναπάντητη.

Το προσωπικό μας είναι άρτια εκπαιδευμένο και με πολυετή εμπειρία και θα είναι έτοιμο να απαντήσει σε κάθε κλήση που θα λάβει η επιχείρησή σου αποτελεσματικά και σωστά.

 

  • Προώθηση πωλήσεων

Ο Αύγουστος τείνει να θεωρείται ένας ¨νεκρός¨μήνας, ως προς το επιχειρηματικό κομμάτι. Αυτό, όμως, δεν είναι απολύτως αληθές, αφού και αυτές τις ημέρες υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται να προβεί σε αγορές, ειδικά σε αγορές μέσω Internet.

Mία κλήση ήταν, είναι και θα είναι μία πολύ καλή και αποτελεσματική επιλογή για προώθηση ενεργειών που έχουν ως απώτερο σκοπό την πώληση.

Κατά τη διάρκεια της κλήσης, ο υποψήφιος καταναλωτής μπορεί να κατανοήσει καλύτερα το τι του προσφέρει η επιχείρηση και τι όφελος αποκομίζει από το προϊόν/υπηρεσία και μπορεί να λύσει όποιες απορίες ή ενδοιασμούς έχει.

Από την άλλη πλευρά, η επιχείρηση μπορεί να κατανοήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες του υποψηφίου καταναλωτή και να του προσφέρει τη καλύτερη δυνατή λύση ή κάποια προσφορά που θα τον κάνει να μετατραπεί σε πελάτη πιο εύκολα και άμεσα.

 

  • Εκδήλωση ενδιαφέροντος & Συλλογή Δεδομένων (Lead Generation)

lead generation-mycallcenter

Όντας επιχειρηματίας πάντα θα σκέφτεσαι την απόκτηση νέων ενδιαφερομένων πελατών, ακόμη και όταν είσαι στις διακοπές σου. Και αυτό είναι λογικό, γιατί πάντα πρέπει να είσαι ανήσυχο πνεύμα και να επιδιώκεις το κάτι παραπάνω.

Όμως, για να μην έχεις τύψεις που δεν θα κάνεις κάτι τέτοιο και αντιθέτως θα είσαι στην παραλία με ένα cocktail στο χέρι, αναλαμβάνουμε να κάνουμε αυτό το έργο εμείς για σένα.

Με μία σωστά σχεδιασμένη στρατηγική επικοινωνίας, που βασίζεται σε εξερχόμενες κλήσεις, δημιουργούνται λίστες ενδιαφερομένων (leads) που είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν εσένα έναντι του ανταγωνισμού. Δηλαδή, είναι πιο πιθανό να κάνουν convert, όπως λέμε, από ενδιαφερομένους σε πελάτες σου, άμεσα ή κάποια στιγμή στο μέλλον.

 

  • Έρευνα ικανοποίησης πελατών

ikanopoiisi pelaton-mycallcenter

Τί και αν είσαι σε διακοπές? Καλό είναι να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι σκέφτονται για εσένα οι πελάτες σου. Η έρευνα ικανοποίησης πελατών είναι ιδιαίτερα σημαντική και πρέπει να λαμβάνει χώρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ναι ακόμη και τον Αύγουστο. Ο λόγος είναι ότι πρέπει να γνωρίζει η κάθε επιχείρηση, μέσω του feedback που λαμβάνει, σε ποιο επίπεδο κινείται, τι πιστεύουν για αυτήν οι πελάτες της και σε ποιο επίπεδο είναι ικανοποιημένοι με τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Όλη αυτή η σημαντική πληροφόρηση αναλύεται και οδηγεί σε νέες στρατηγικές και ενέργειες αλλά και βελτιώσεις που με τη σειρά τους αυξάνουν το επίπεδο ικανοποίησης και, εν τέλει, συντελούν στην αύξηση της καταναλωτικής πίστης (customer loyalty) που είναι και το Ιερό Δισκοπότηρο για μία εταιρία.

 

  • Καλύτερο Customer Service

Customer service-mycallcenter

 Φαντάσου τώρα που είσαι στις διακοπές σου να πάθει κάτι ένα εξάρτημα του κινητού σου τηλεφώνου και να πάρεις την εταιρία, από όπου το αγόρασες, και να μην το σηκώσει κανείς. Σίγουρα η γνώμη σου μετά από αυτό το συμβάν δεν θα είναι και η καλύτερη δυνατή.

Εάν δεν θέλεις, λοιπόν, να αντιμετωπίσεις παρόμοια κατάσταση με την δική σου επιχείρηση για όσο διάστημα θα απουσιάζεις, τότε είναι η κατάλληλη στιγμή να εμπιστευτείς την εξυπηρέτηση των πελατών σου σε εμάς.

Όλες οι κλήσεις και τα αιτήματα θα καταγράφονται και θα καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια επίλυσης θεμάτων που θα ανακύψουν. Και όλα αυτά με σκοπό να μην ενοχληθείς κατά τη διάρκεια των διακοπών σου.

Θα φροντίσουμε να καταχωρηθούν όλα τα αιτήματα, απορίες, παράπονα προκειμένου να έχουν την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση οι πελάτες σου. Συνεπώς, θα φροντίσουμε να τους διατηρούμε ικανοποιημένους και να αυξήσουμε τόσο τη θετική εικόνα της επιχείρησής σου όσο το Customer Loyalty της.

 

Αυτοί ήταν ορισμένοι βασικοί λόγοι για τους οποίους μπορείς να εμπιστευτείς τις υπηρεσίες μας προκειμένου να απολαύσεις το διάστημα των διακοπών σου. Φυσικά, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, ώστε να ενημερωθείς και για άλλες υπηρεσίες μας που μπορεί να βρεις χρήσιμες.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η Mycallcenter είναι πιστοποιημένη με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για την διαχείριση ποιότητας ISO 9001 και από τις πολύ λίγες εταιρείες στον χώρο με το μόνο διεθνές πρότυπο που μπορεί να επιθεωρηθεί και το οποίο καθορίζει τις απαιτήσεις για ένα Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών, το ISO 27001.

Συνεπώς, γνωρίζεις τώρα ότι υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για την επιτυχή διαχείριση των πελατών σου, κατά τη διάρκεια της απουσίας σου. Οπότε, απλά πάρε μια βαθιά ανάσα χαλάρωσης, συνέχισε το πακετάρισμα στις βαλίτσες και έλα σε επικοινωνία μαζί μας κάνοντας κλικ ΕΔΩ!

Ελπίζουμε να βρήκες χρήσιμο αυτό το άρθρο και να περιορίσαμε κάπως τις ανησυχίες σου. Είμαστε σίγουροι ότι οι υπηρεσίες μας θα σταθούν σύμμαχος σου για να απολαύσεις τις καλύτερες διακοπές φέτος. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις εσύ θα είναι να μας στείλεις καμία φωτογραφία από τη παραλία για να είμαστε σίγουροι ότι περνάς υπέροχα! :)